بازرگانی و پخش خوشمزه

بازرگانی خوشمزه

مرکز برنج ایران

بازرگانی خوشمزه عمده فروشی آنلاین کالاهایی وارداتی به صورت مستقیم از وارد کننده با قیمت مناسب و ارزان تر از بازار می باشد. در بازرگانی خوشمزه در بخش چای برنج مواد اولیه شرکتها شرکت های پتروشیمی شرکت های مواد غذایی تامین مواد اولیه و کالاهایی پزشکی زیبایی آرایشی …. فعالیت دارد.

شرکت بازرگانی خوشمزه دومین بازار آنلاین خرید و فروش

شرکت بازارگانی خوشمزه دومین بازار آنلاین خرید و فروش عمده کالاهای مورد نیاز مشتریان آنلاین می باشد.

شرکت‌های بازرگانی، مشاغلی هستند که با انواع مختلفی از محصولات کار می‌کنند که برای مقاصد مصرف‌کننده، تجاری یا دولتی به فروش می‌رسند.

شرکت‌های بازرگانی طیف تخصصی از محصولات را خریداری می‌کنند، یک انبار یا یک فروشگاه نگهداری می‌کنند و محصولات را به مشتریان تحویل می‌دهند.

شرکت بازرگانی خوشمزه دومین بازار آنلاین خرید و فروش
شرکت بازرگانی خوشمزه دومین بازار آنلاین خرید و فروش

چرا شرکت بازرگانی خوشمزه؟

تجارت یک منطقه اقتصادی مهم است که بخشی از بخش خدمات، بزرگترین بخش در ایران است.

بخش بازرگانی خوشمزه مسئول در دسترس قرار دادن محصولات مختلف در اختیار مصرف کنندگان است.

بنابراین، وقتی ما در این بخش فعالیت می کنید، قدرت تأثیرگذاری بر بازار و نبض بر خواسته های مردم را دارید.

چرا شرکت بازرگانی خوشمزه؟
چرا شرکت بازرگانی خوشمزه؟

شعار بازرگانی خوشمزه

شعار بازرگانی خوشمزه “هیچ راه کوتاهی برای کسب درآمد سریع وجود ندارد”.

سرمایه گذاران باید فرآیندی را برای رسیدن به اهداف مالی خود دنبال کنند.

که شامل محدودیت های مالی و استراتژی است که به مطابقت اهداف شما با این محدودیت ها کمک می کند.

تعریف (( بازرگانی )) از منظر شرکت بازرگانی خوشمزه

به طور کلی تعریف شرکت بازارگانی خوشمزه  بازرگانی نوعی شرکت است.

که به تجارت کالا می پردازد که فعالیت اصلی آن خرید، ذخیره سازی و فروش مجدد کالا برای کسب سود بدون ایجاد ارزش افزوده برای این کالاها است.

به عبارت دیگر، یک  شرکت بازرگانی  کالایی را با هدف فروش مجدد آن با قیمت بالاتر بدون نیاز به ارزش افزوده به کالا خریداری می کند.

در این صورت منظور از ارائه ارزش افزوده، پردازش، تغییر شکل/ماهیت کالا است تا ارزش فروش بالاتر باشد.

مزیت کسب شده توسط شرکت تفاوت قیمت خرید و فروش کالا می باشد. در مورد چندین نوع کالای معامله شده از جمله؛

  • ماده خام
  • کالاهای نیمه تمام
  • کالاهای تمام شده
  • کالای کالا
  • محصولات صنعتی
تعریف (( بازرگانی )) از منظر شرکت بازرگانی خوشمزه
تعریف (( بازرگانی )) از منظر شرکت بازرگانی خوشمزه

ویژگی های شرکت بازرگانی

شکل یک شرکت را می توان از روی ویژگی ها و ویژگی های آن شناخت. خصوصیات و ویژگی های شرکت های فعال در تجارت به شرح زیر است:

  1. فعالیت اصلی آن خرید، ذخیره سازی و فروش مجدد کالا است.
  2. این شرکت برای کالاهای فروخته شده فرآیند تولیدی انجام نمی دهد.
  3. سود حاصل از فروش کمتر از هزینه های خرید و هزینه های عملیاتی است.
  4. شکل کسب و کار انجام شده خرید و فروش مجدد کالا بدون هیچ گونه پردازش است.
  5. فعالیت های حسابداری در این شرکت از حساب موجودی کالا استفاده می کند که در آن برای محاسبه بهای تمام شده کالای فروش رفته و صورت سود و زیان از فرم های تک مرحله ای و چند مرحله ای استفاده می شود.

انواع شرکت بازرگانی

به طور کلی، شرکت های تجارتی را می توان به دو نوع تقسیم کرد:

1. بر اساس محصولات توانمند
کالاهای تولیدی ، یعنی شرکت هایی که محصولات را به صورت  مواد اولیه  به عنوان مواد اولیه برای تولید محصولات یا تجهیزات تولیدی برای تولید محصولات جدید تجارت می کنند. مثلا؛ ماشین های تراش، نخ ها، کنده ها و غیره.
کالاهای نهایی ، یعنی شرکت‌هایی که محصولات نهایی یا محصولات آماده برای استفاده مصرف‌کنندگان را تجارت می‌کنند. مثلا؛ لباس، تلویزیون، میز و موارد دیگر.
2. بر اساس انواع مصرف کنندگان
شرکت‌های بزرگ  (عمده‌فروشان) ، یعنی شرکت‌هایی که محصولات را مستقیماً از کارخانه‌ها در مقادیر زیاد خریداری می‌کنند و همچنین نحوه فروش آنها در مقادیر زیاد. مثلا؛ عمده فروش
شرکت‌های واسطه ( واسطه  ) ، یعنی شرکت‌های واسطه‌ای که کالاها را به مقدار زیاد خریداری می‌کنند و   در حد اعتدال به شرکت‌های خرده‌فروشی می‌فروشند. مثال؛ عمده فروشی فرعی
شرکت خرده‌فروشی / خرده‌فروش  (خرده‌فروش) ، که شرکتی است که مستقیماً با مصرف‌کنندگان نهایی سر و کار دارد که مصرف‌کنندگان می‌توانند کالا را به صورت خرده‌فروشی خریداری کنند. مثلا؛ سوپرمارکت ها، کیوسک ها، غرفه ها.

فعالیت شرکت بازرگانی

این شکل از شرکت دارای چندین فعالیت اصلی است که با یکدیگر در ارتباط هستند. با توجه به درک توضیح داده شده در بالا، فعالیت های اصلی تجارت تجارت به شرح زیر است:

خریدها ، یعنی فعالیت های شرکت که شامل خرید دارایی های شرکت، خرید کالا و خرید سایر کالاها برای فعالیت های تجاری می شود.

خرج کردن پول ، یعنی فعالیت‌های شرکت‌هایی که برای خرید کالا/خدمات، پرداخت مالیات، پرداخت بدهی‌ها و سایر نیازهای مرتبط با فعالیت‌های تجاری پول خرج می‌کنند.

فروش ، یعنی فعالیت های شرکتی که کالا را برای کسب درآمد یا سود می فروشد.

دریافت وجه که فعالیت های شرکت مربوط به فروش کالا می باشد. فروش کالا با دریافت پول حاصل از پرداخت ها، پرداخت ها، مطالبات، فروش کالا و غیره همراه خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا