خرید ماکارونی سیاه

خرید ماکارونی سیاه به صورت عمده در ایران

میانگین امتیاز شما 2.7/5 - (12 امتیاز)

خرید ماکارونی سیاه مانند دیگر انواع ماکارونی در بازار خرید و فروش ماکارونی رواج دارد. قیمت ماکارونی سیاه مانند سایر انواع ماکارونی توسط مراکز توزیع و پخش ماکارونی تعیین می شود.برای خرید ماکارونی سیاه در وزن های 500 گرمی، 700 گرمی، 900 گرمی و فله می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

خرید ماکارونی سیاه
خرید ماکارونی سیاه

کارخانه ماکارونی ایران

شاید برای اولین بار اسم ماکارونی سیاه به گوشتان خورده باشد و خرید ماکارونی سیاه برای شما نامعقول به نظر برسد اما جالب است بدانید بعضی از اقشار جامعه که طالب تنوع در رژیم غذایی خود هستند از این نوع ماکارونی بسیار استفاده می کنند.

البته ماکارونی سیاه مانند سایر ماکارونی ها از آرد گندم دوروم تولید نمی شود و فاقد گندم معمول و گلوتن می باشد.

گندم سیاه جزء گیاهان ریواس بوده که منبع غنی از پروتئین های بیولوژیکی با ارزش غذایی بسیار بالا می باشد.

ما در سایت خوشمزه به بنکداران و عمده فروشان عزیز پیشنهاد می دهیم این نوع از ماکارونی را هم به سبد خرید خود اضافه کنند یقینا بعضی از مشتریان شما طالب این نوع از ماکارونی خواهند بود.

خرید ماکارونی سیاه
خرید ماکارونی سیاه

خرید ماکارونی سیاه

با خرید ماکارونی سیاه که منبع غنی از منیزیوم هست شما می توانید کلسترول بد خون{LDL} را کاهش بدهید زیرا پاستا گندم سیاه فاقد کلسترول و چربی است.علاوه بر این عزیزانی که نگران بیماری سنگ کیسه صفرا هستند با خرید ماکارونی سیاه می توانند از بروز سنگ کیسه صفرا جلوگیری کنند.

فیبر نامحلول در ماکارونی سیاه باعث می شود از دیگر امراض کیسه صفرا جلوگیری شود و میزان چربی خون پایین بیاید و همچنین باعث می شود سیستم گوارشی بدن تنظیم شود. خرید ماکارونی سیاه که یکی از منابع پروتئینی غیر حیوانی می باشد 8 آمینو اسید لازم برای بدن را تامین می کند و سرشار از پروتئین می باشد.

برای خرید ماکارونی سیاه به صورت عمده و اطلاع از قیمت ماکارونی سیاه با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

خرید ماکارونی سیاه
فروش ماکارونی سیاه

قیمت ماکارونی سیاه

همانطور که گفته شد ماکارونی سیاه از گندم سیاه که از گیاهان ریواس است به علاه آرد برنج تولید می شود.

به همین دلیل از جهت قیمت نسبت به سایر ماکارونی و پاستاها قیمت بیشتری دارد.

ولی با این وجود این نوع ماکارونی چون از گندم سیاه تولید می شود باعث می شود سرعت آزاد کردن کربوهیدرات در بدن کاهش یابد و در نتیجه بدن انرژی مورد نیاز خود را در مدت زمان طولانی تر تامین می کند.

بنابر این با توجه به توضیحات داده شده در رابطه با خرید ماکارونی سیاه شما می توانید لیست قیمت ماکارونی سیاه را در وزن های 500 گرمی، 700 گرمی، 900 گرمی مشاهده کنید و با تماس بگیرید تا سفارش شما را ثبت کنیم.

خرید ماکارونی سیاه
قیمت ماکارونی سیاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/iranbera/khosh-mazeh.ir/wp-content/plugins/uwac/common/includes/class-uwac_useraccount.php on line 134

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/iranbera/khosh-mazeh.ir/wp-content/plugins/uwac/common/includes/class-uwac_useraccount.php on line 135
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم