نمایندگی فروش عمده ماکارونی

نمایندگی فروش عمده ماکارونی در کشور

امتیاز خود را ثبت کنید!

نمایندگی فروش عمده ماکارونی از برند های مشهور و مطرح کشور از جمله : زر ماکارون، تک ماکارون، مانا، مک، سمیرا، جهان و …اینجاست. برای خرید ماکارونی به صورت عمده و اطلاع از قیمت ماکارونی که توسط نمایندگی فروش عمده ماکارونی تعیین می شود باکارشناسان فروش تماس بگیرید و ارزان ترین خرید خود را تجربه کنید.

 

نولید کنندگان برتر ماکارونی

ماکارونی یا اسپاگتی غذای خوشمزه با طعمی بی نظیر و استثنائی می باشد که مردم در سراسر دنیا علاقه ی زیادی نسبت به خوردن ماکارونی به عنوان یک وعده غذایی در روز دارند. خمیر ماکارونی از ترکیب آرد و آب ساخته می شود.

ماکارونی های مرغوب در بازار از آرد سمولینا که از گندم دوروم بدست می آید تولید می شود.

که در رژیم غذایی در هرم غلات محسوب می شود و خوردن آن به بدن کمک می کند تا انرژی مورد نیاز بدن در مدت زمان طولانی تر حفظ شود.

تولید ماکارونی در کشورمان از سال 1313 در یک گارگاه کوچک شروع شد. این کارگاه روزانه 20 الی 30 کیلو ماکارونی را تولید می کرد.

درآن زمان مصرف ماکارونی مختص به گروه خاصی از دربار و اشراف زادگان و کارمندان سفارت خانه های غربی بود.

بعدها با وجود تقاضای مردم نسبت به خرید ماکارونی دو شرکت پارس ماکارون و ایتا ماکارون فعالیت خود را در حوزه تولید ماکارونی شروع کردند.

در عصر ما کارخانجات ماکارونی بسیار زیادی از قبیل زر ماکارون، تک ماکارون، مانا، سمیرا، مک و…در حال تولید ماکارونی در انواع و اقسام مختلف هستند.

ما در وبسایت خوشمزه نمایندگی فروش عمده ماکارونی از تمامی برند های مطرح کشور را داریم و روزانه مقدار زیادی ماکارونی از برندهای مختلف را به خریداران عمده ماکارونی در اقصی نقاط کشور به قیمت درب کارخانه به صورت عمده به فروش می رسانیم.

نمایندگی فروش عمده ماکارونی
نمایندگی فروش عمده ماکارونی

نمایندگی فروش عمده ماکارونی

شرکت های تولید ماکارونی در سراسر کشور پهناور ایران نمایندگی فروش عمده ماکارونی برند خودشان را دارند و در روند تولید ماکارونی سعی می کنند از تنوع محصول بیشتری برخوردار باشند تا مشتریان بیشتری را جذب محصولات خود کنند.

یک نمونه از محصولات نمایندگی فروش عمده ماکارونی در ایران ماکارونی های نیمه آماده می باشد.

که با توجه به دنیای شتاب زده ای که درآن زندگی می کنیم و بدلیل مشکلات اقتصادی در اغلب خانواده ها زن و مرد مشغول کار و فعالیت اقتصادی هستند.

ماکارونی های نیمه آماده نیاز اکثر خانواده های پرمشغله را برطرف کرده و لذت یک غذای مغذی و خوش طعم را برای آنها به ارمغان می آورد. جهت خرید انواع ماکارونی از نمایندگی فروش عمده ماکارونی با مدیر فروش کارخانه تماس بگیرید

نمایندگی فروش عمده ماکارونی
نمایندگی فروش عمده ماکارونی

قیمت عمده انواع ماکارونی

نمایندگی فروش عمده ماکارونی قیمت انواع ماکارونی را با توجه به پارامترهایی از جمله وزن، طرح، قطر و بسته بندی بودن یا نبودن محصول تعیین می کند. یک نمونه از انواع ماکارونی تولید شده در کارخانجات تولید ماکارونی ماکارونی سبزیجات می باشد که طعم خاصی به ماکارونی می بخشد علاوه بر این قیمت آن نیز نسبت به ماکارونی های رشته ای معمولی بیشتر است.

به طور معمول ماکارونی ها در وزن ها و قطر های زیر بسته بندی می شوند :

  • ماکارونی 500 گرمی با قطر 1/2
  • ماکارونی 300 گرمی با قطر 1/4
  • ماکارونی 700 گرمی با قطر 1/2
  • ماکارونی 900 گرمی با قطر 1/2
  • ماکارونی 1000 گرمی با قطر 1/5
  • ماکارونی 400 گرمی با قطر 1/7 و…

شرکت ما به شما خریدار محترم توصیه می کند برای خرید عمده انواع ماکارونی در طرح و اقسام مختلف سراغ برند هایی بروید که علاوه بر مرغوبیت و کیفیت دارای لیست قیمت مناسبی هستند و نمایندگی فروش عمده ماکارونی در آن برند در اقصی نقاط کشور وجود داشته باشد.

البته با توجه به گستردگی خرید و فروش عمده و جزئیه محصولات در فضای اینترنت شما می توانید با مراجعه به وبسایت های اینترنتی انواع ماکارونی را از نمایندگی فروش عمده ماکارونی خریداری کنید.

جهت خرید ماکارونی به صورت عمده برند های زر ماکارون، تک ماکارون، مانا، سمیرا و مک را به شما پیشنهاد می دهیم برای خرید این محصولات و اطلاع از لیست قیمت امروز ماکارونی با ما همراه باشید.

نمایندگی فروش عمده ماکارونی
نمایندگی فروش عمده ماکارونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/iranbera/khosh-mazeh.ir/wp-content/plugins/uwac/common/includes/class-uwac_useraccount.php on line 134

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/iranbera/khosh-mazeh.ir/wp-content/plugins/uwac/common/includes/class-uwac_useraccount.php on line 135
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم