فروش انواع ماکارونی

فروش انواع ماکارونی زیر قیمت بازار

میانگین امتیاز شما 5/5 - (1 امتیاز)

فروش انواع ماکارونی کارخانه های تک ماکارون، زرماکارون، مانا، انسی، مک، جهان و … به صورت عمده در شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز، کاشان و …صورت می گیرد. اگر دنبال سایتی می گردید که در آن خرید و فروش انواع ماکارونی به صورت بسته بندی شده و فله زیر قیمت بازار انجام می شود با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

 

فروش انواع ماکارونی زیر قیمت بازار

امروزه ماکارونی نقش بسزایی در سفره و رژیم غذایی مردم کشور عزیزمان ایران دارد و می توان گفت که ماکارونی جزء مواد پرمصرف سبد خرید خانواده های ایرانی می باشد. به همین دلیل فروش انواع ماکارونی در تمامی فروشگاه های مواد غذایی بسیار زیاد است.

اما شما عمده فروشان و بنکداران باید بدانید فروش انواع ماکارونی توسط چه کسانی انجام می شود، ما در ذیل راه های پخش عمده ماکارونی را برایتان نام می بریم:

  1. کارخانه های تولیدی
  2. نمایندگی های فروش انواع ماکارونی
  3. شرکت های تجاری پخش مواد غذایی
  4. فروشگاه های عمده مواد غذایی{ بنکداران}
  5. وبسایت های اینترنتی

برای خرید عمده انواع ماکارونی با طرح و اشکل مختلف در وزن های 300، 400، 500، 700، 900، 1000 گرمی و فله با کارشناسان فروش سایت ما تماس بگیرید.

فروش انواع ماکارونی
قیمت انواع ماکارونی

کارخانه های تولید ماکارونی در ایران

مصرف ماکارونی در ایران ابتدا به این صورت رواج نداشت، در سال 1313 اولین کارگاه تولید ماکارونی در ایران اقدام به تولید ماکارونی کرد. این کارگاه روزانه 20 الی 30 کیلو ماکارونی رشته ای را تولید می کرد که مخصوص سفارت خانه ها و کنسولگری های غربی و تعداد اندکی از اشراف آن دوره بود و همه مردم نسبت به خوردن ماکارونی رغبتی نداشتند و حتی شاید بتوان گفت که هیچ آشنایی با این ماده غذایی نداشتند.

هم اکنون در ایران شرکت های زیادی از جمله شرکت زر ماکارون، تک ماکارون، مک، مانا، سمیرا، جهان، انسی و… در حال تولید ماکارونی در طرح و اشکال متفاوت و جذاب هستند و روز به روز با خلاقیت و ابتکار اقدام به تولید ماکارونی در طرح های جدید می کنند و با هم در حال رقابت هستند.

ما در وبسایت خوشمزه آماده فروش انواع ماکارونی به صورت عمده به شما خریداران محترم هستیم.

فروش انواع ماکارونی
فروش انواع ماکارونی

خرید انواع ماکارونی و قیمت آن

ماکارونی های موجود در بازار دارای طرح ها و وزن ها و قطر های مختلف می باشد. مثلا ما از جهت قطر ماکارونی را به سه دسته تقسیم می کنیم : قطر 1/2، قطر 1/5، قطر 1/7 و از جهت وزن ماکارونی 300 گرمی، 500 گرمی، 700 گرمی، 900 گرمی و فله تقسیم می شود.

قیمت فروش انواع ماکارونی به صورت عمده با توجه به موارد بالا و طرح های رشته ای ، ورمیشل، صدفی، پروانه ای، سیم تلفنی، عصایی، دکمه ای و… متفاوت می باشد.

برای خرید و فروش انواع ماکارونی و اطلاع از لیست قیمت ماکارونی با مدیر فروش شرکت ما همراه باشید.

فروش انواع ماکارونی
فروش انواع ماکارونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/iranbera/khosh-mazeh.ir/wp-content/plugins/uwac/common/includes/class-uwac_useraccount.php on line 134

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/iranbera/khosh-mazeh.ir/wp-content/plugins/uwac/common/includes/class-uwac_useraccount.php on line 135
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم